Kampanie Gmail GSP

Jak wygląda reklama GSP?

Gmail Sponsored Promotions – googlowski odpowiednik mailingu daje szerokie możliwości targetowania. Jest to reklama bardzo dobrze dopasowana do odbiorcy i jednocześnie niezbyt nachalna. Pojawia się ona w postaci rozwijanej reklamy na górze, w kartach użytkowników Gmail. Jeżeli potencjalny klient zdecyduje się na kliknięcie w dowolne miejsce reklamy wówczas rozwinie się ona do rozmiarów e-maila, a wszystkie kliknięcia treści nie podlegają opłacie. Reklama składa się z teasera, który ma za zadanie skłonić użytkownika do interakcji oraz treści w formie e-maila.

Dlaczego warto stosować reklamę GSP?

1) Pozwala w bardzo dobry sposób budować rozpoznawalność marki oraz utrwalać ją u potencjalnych i obecnych klientów.
2) Możesz kierować potencjalnych klientów do wybranego etapu w procesie zakupowym
3) Masz duży wpływ na to w jaki sposób informujesz o mocnych punktach swojej marki w oparciu o wybraną grupę docelową.
4) Możliwość podbudowania lojalności i retencji klientów, biorąc pod uwagę dotychczasowe już rozwinięte relacje.

Zalety kampanii na Gmailu:

  • Niskie ceny wyświetlania reklam na gmailu,
  • Płatność tylko za interakcję,
  • Możliwość docierania z precyzyjnym przekazem do konkretnych grup użytkowników,
  • Wzmocnienie tzw. świadomości marki,
  • Docierasz do odpowiednich użytkowników w odpowiednim czasie
  • Kontrolujesz wydatki dzięki możliwości zdefiniowania budżetu dziennego i maksymalnej stawki za obejrzenie lub interakcję,
  • Masz możliwość natychmiastowego wstrzymania kampanii,
  • Raportowanie 24/7.