Remarketing

Nie daj o sobie zapomnieć!

Stosując remarketing możesz docierać z przekazem reklamowym do wszystkich osób, które odwiedziły wcześniej Twoją witrynę. Dzięki temu wyświetlasz reklamy swoim potencjalnym klientom i zwiększasz swoją szansę na realizację celu biznesowego

Rodzaje Remarketingu

1. Remarketing - wyświetlamy reklamy tekstowe i graficzne na różnych stronach internetowych

2. Remarketing dynamiczny - wyświetlamy reklamy zawierające np. produkty, które użytkownik przeglądał na Twojej stronie.

3. Remarketing w wyszukiwarce RLAS - wyświetlamy reklamy w wynikach wyszukiwania Google.

4. Remarketing na YouTube - wyświetlamy reklamy śledzące w formie filmów lub banerów.

Zalety kampanii remarketingowych:

  • Niskie ceny emisji reklam,
  • Płatność tylko za kliknięcie,
  • Możliwość docierania z precyzyjnym przekazem do konkretnych grup użytkowników,
  • Wzmocnienie tzw. świadomości marki,
  • Docierasz do odpowiednich użytkowników w odpowiednim czasie
  • Kontrolujesz wydatki dzięki możliwości zdefiniowania budżetu dziennego i maksymalnej stawki za kliknięcie,
  • Masz możliwość natychmiastowego wstrzymania kampanii,
  • Raportowanie 24/7.

Kto powinien korzystać z remarketingu?

Remarketing jest doskonałą formą promocji niemal każdego biznesu. Stosowanie tego typu kampanii doradzamy zdecydowanej większości naszych Klientów. Wyjątki stanowią branże, na których promocję nie zezwala Google.

W ramach współpracy:

  • Budową oraz prowadzeniem kampanii dedykowany, certyfikowany specjalista Google Ads,
  • W oparciu o statystyki Twojej witryny przygotujemy odpowiednie listy remarketingowe, tak by wyświetlać odpowiedni przekaz odpowiednim osobom,
  • Otrzymasz regularne raporty z wyników kampanii,
  • Otrzymasz wsparcie telefoniczne i mailowe,
  • Twoja kampania będzie regularnie optymalizowana (min. 1 raz w tygodniu),
  • Wykonamy integrację konta Google Ads z kontem Google Analytics, dzięki czemu dokładnie przeanalizujemy wyniki kampanii oraz uzyskamy możliwość tworzenia zaawansowanych list remarketingowych.