Sieć reklamowa Google Ads

Twoja reklama w setkach tysięcy witryn internetowych.

Dzięki sieci reklamowej Google Ads, w której skład wchodzą setki tysięcy witryn internetowych możesz emitować swoje reklamy na ogromną skalę, budować zasięg obejmujący miliony wyświetleń miesięcznie oraz docierać z przekazem reklamowym do wybranych grup Internautów. To doskonały sposób na budowanie wizerunku marki i produktu w Internecie oraz na szerokie docieranie z komunikatem reklamowym do odbiorców w kluczowym dla Ciebie okresie.

Jak to działa?

Gotowe banery reklamowe kierowane są za pośrednictwem Google Ads na witryny sieci partnerskiej Google. Do dyspozycji mamy kilka precyzyjnych sposobów kierowania (m.in. kierowanie na słowa kluczowe, miejsca docelowe, zainteresowania, płeć, wiek, lokalizację, czy listy remarketingowe). Wspomniane sposoby można oczywiście ze sobą łączyć, co pozwala docierać z przekazem reklamowym do potencjalnie zainteresowanych odbiorców.

Zalety sieci reklamowej:

  • Ogromny zasięg,
  • Rozbudowany mechanizm kontekstowy,
  • Elastyczne modele płatności,
  • Docieranie do ściśle sprecyzowanych grup odbiorców,
  • Możliwość dokładnego pomiaru efektów kampanii,
  • Możliwość prowadzenia krótkich i intensywnych kampanii,
  • Nieoceniona pomoc przy budowaniu rozpoznawalności marki i produktu.

Dla kogo sieć reklamowa?

Sieć reklamowa to doskonałe rozwiązanie dla portali internetowych, producentów, agencji eventowych, partii politycznych, fundacji i wszystkich innych reklamodawców, którym zależy na szybkim zbudowaniu dużego zasięgu, a co za tym idzie - rozpoznawalności.

W ramach współpracy:

  • Twoją kampanią zajmie się dedykowany, certyfikowany specjalista Google Ads,
  • Przeanalizujemy Twoją branżę i wyznaczymy cele, w  oparciu o które zbudujemy i zoptymalizujemy kampanię,
  • Otrzymasz regularne raporty z wyników kampanii,
  • Otrzymasz wsparcie telefoniczne i mailowe,
  • Wdrożymy i przetestujemy wiele sposobów kierowania reklam,
  • Twoja kampania będzie regularnie optymalizowana (min. 1 raz w tygodniu),
  • Wykonamy integrację konta Google Ads z kontem Google Analytics, dzięki czemu dokładnie przeanalizujemy wyniki kampanii oraz zaproponujemy nowe sposoby kierowania reklam,
  • Przygotujemy materiały graficzne (odpłatnie).