Sieć wyszukiwania Google Ads

96% polskich Internautów korzysta z Google!

Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki i wyświetlaj swoje reklamy w czasie i w miejscu, w którym Internauci szukają usług lub produktów takich jak Twoje!

Jak to działa?


Linki sponsorowane w sieci wyszukiwania pozwalają na szybkie i precyzyjne dotarcie do potencjalnego klienta, który szuka konkretnych produktów lub usług. Po wpisaniu danej frazy, Google zwraca listę wyników wyszukiwania.

Pierwsze 4 miejsca w wyszukiwarce stanowią reklamy emitowane za pośrednictwem Google Ads. Dzięki precyzyjnemu doborowi słów kluczowych wyświetlasz swoje reklamy tylko zainteresowanym nimi użytkownikom. Reklamy nie są wyświetlane przypadkowym osobom.

Płacisz tylko za efekt

Jako reklamodawca nie płacisz za wyświetlenie reklamy. Opłata pobierana jest dopiero w momencie, gdy użytkownik kliknie w reklamę, czyli dokładnie wtedy, gdy okaże się ona skuteczna. 
Z reklam w sieci wyszukiwania korzystają miliony firm na całym świecie. Dołącz do nich!

Zalety reklamy w sieci wyszukiwania:

  • Natychmiastowy efekt w postaci najwyższych pozycji w Google
  • Płatność tylko za efekt w postaci kliknięcia w reklamę,
  • Docierasz do właściwych osób w odpowiednim czasie,
  • Kontrolujesz wydatki dzięki możliwości zdefiniowania budżetu dziennego i maksymalnej stawki za kliknięcie,
  • Masz możliwość natychmiastowego wstrzymania kampanii,
  • Elastyczność i możliwość szybkiego wprowadzania zmian w kampanii,
  • Raportowanie 24/7,
  • Możliwość precyzyjnego targetowania kampanii (na obszar, godziny oraz dni tygodnia, rodzaje urządzeń, ... ).

Kto powinien korzystać z reklam w sieci wyszukiwania?

Odpowiedź jest prosta! Reklamy w sieci wyszukiwania Google stanowią doskonałe rozwiązanie do promocji niemal każdej firmy. Niezależnie czy świadczysz usługi, zajmujesz się handlem, prowadzisz portal internetowy, czy udzielasz porad on-line - Internauci szukają usług i produktów takich jak Twoje! 

W ramach współpracy:

  • Twoją kampanią zajmie się dedykowany, certyfikowany specjalista Google Ads,
  • Przeanalizujemy Twoją branżę i wyznaczymy cele, w  oparciu o które zbudujemy i zoptymalizujemy kampanię,
  • Otrzymasz regularne raporty z wyników kampanii,
  • Otrzymasz wsparcie telefoniczne i mailowe,
  • Przygotujemy rozbudowane listy słów kluczowych,
  • Przeprowadzimy analizę kampanii i wyodrębnimy z niej najefektywniejsze słowa kluczowe, reklamy itp.
  • Twoja kampania będzie regularnie optymalizowana (min. 1 raz w tygodniu),
  • Połączymy konta Google Ads i Analytics, dzięki czemu dokładnie zmierzymy ruch, który skierujemy na Twoją stronę.