top of page
Sprawdź, czy poprawnie zbierasz pliki cookies!
Nie narażaj się na zablkokowanie swojego konta Google Ads, działaj legalnie i nie trać cennych
danych.

4.9
na podstawie 200+
opinii w Google i na
Facebooku
/ 5

Współpracuj z topowymi specjalistami
z zakresu wdrożeń CMP.
Wybierając współpracę z Up Blue, zapewniasz sobie wsparcie w zarządzaniu plikami cookies na najwyższym poziome. Nasza firma jako pierwsza w Polsce otrzymała status Certyfikowanego Partnera Cookiebot, a nasi analitycy przeprowadzili już ponad 300 wdrożeń.
Dlaczego nie możesz sobie pozwolić na brak lub nieprawidłowe wdrożenie CMP?
CMP, czyli Consent Management Platform, jest kluczowym elementem zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, takimi jak RODO (GDPR). Nieprawidłowe wdrożenie lub brak CMP może negatywnie wpłynąć na Twój biznes.

Software Developer
Piotr Doniak
Brak CMP lub jego nieprawidłowe wdrożenie może skutkować naruszeniem prawa, co wiąże się z potencjalnie wysokimi karami finansowymi oraz innymi sankcjami prawnymi.
Niezgodność z prawem
Za naruszanie RODO mogą zostać nałożone kary sięgające nawet 20 milionów euro lub 4% rocznych obrotów firmy.
Kara finansowa
Brak przetwarzania konwersji w Google Ads
W momencie wykrycia braku lub nieprawidłowego
wdrożenia CMP, Google zablokuje możliwość przesyłania konwersji ze strony do panelu Google Ads.
Brak możliwości korzystania z remarketingu
Bez poprawnego zapisywania informacji o użytkownikach,
Google zabrania z korzystania z jednej z lepszych form kampanii, jakimi są kampanie remarketingowe.

Do 3 dni otrzymasz darmowy audyt poprawności przetwarzania plików cookies na stronie.
Wyślij zapytanie za pomocą formularza.
W ciągu 1h odezwie się do Ciebie specjalista Up Blue.
Jak zacząć?
Zaufali nam












.webp)





bottom of page