Google AdWords - Linki sponsorowane

Start Google AdWords - Linki sponsorowane

Dlaczego my?

  • Stała optymalizacja nastawiona na realizację celu
  • Automatyzacja kampanii z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi
  • Wsparcie dedykowanego, certyfikowanego specjalisty
  • Regularny kontakt z Klientem
  • Elastyczne modele rozliczeń
  • Obsługa kampanii już od 150 zł dla małych firm
  • PREMIER Google Partner

 

Pracujemy dla

Zobacz jakie kampanie realizujemy!

Sieć wyszukiwania

Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki i wyświetlaj swoje reklamy w czasie i w miejscu, w którym Internauci szukają usług lub produktów takich jak Twoje!

Sieć reklamowa

Dzięki sieci reklamowej Google AdWords, w której skład wchodzą setki tysięcy witryn internetowych możesz emitować swoje reklamy na ogromną skalę.

Kampanie produktowe PLA

Dzięki usłudze Google Merchant Center możesz prezentować oferowane przez siebie produkty bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google.

Remarketing

Stosując remarketing możesz docierać z przekazem reklamowym do wszystkich osób, które odwiedziły wcześniej Twoją witrynę. 

YouTube

Ogromny zasięg serwisu sprawia, że jest to doskonałe narzędzie marketingu internetowego. Wykorzystaj ten potencjał i dodaj reklamę TrueView.

Kampanie mobilne

Wykorzystaj stale rosnący potencjał drzemiący w urządzeniach mobilnych. Wyświetlaj reklamy, które skutecznie zwiększą Twoje przychody!

Kampanie zagraniczne

Kampania AdWords pomoże Ci wejść na nowe rynki. Zaprezentuj swoją ofertę na rynkach zagranicznych. Już dziś zacznij wyświetlać swoją reklamę za granicą i wykorzystaj ten potencjał!

Kampanie Gmail GSP

Pozyskaj nowych klientów promując swoje produkty lub usługi na poczcie elektronicznej Gmail!

Google AdWords to nie tylko reklama w wyszukiwarce...

Google AdWords to rozbudowany system służący do publikacji reklam w Internecie. Charakteryzuje go możliwość wykorzystania wielu kanałów, formatów reklam, precyzyjnego targetowania oraz niemal nieograniczone możliwości optymalizacji z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi statystycznych. 
Przez wielu - poniekąd słusznie - kojarzony z wyszukiwarką, otwiera przed swoimi użytkownikami możliwość dotarcia do potencjalnych klientów z przekazem reklamowym, korzystając z powierzchni w milionach serwisów internetowych. 

Dzięki AdWords możesz się reklamować m.in. w

Targetowanie, formaty reklam i urządzenia

Dzięki AdWords możesz bardzo precyzyjnie określać warunki, w których mają się wyświetlać Twoje reklamy. Zaawansowane możliwości kierowania, różnorodne formaty reklam, wykorzystanie większości urządzeń połączonych z Internetem oraz potężne możliwości optymalizacyjne, pozwalają na bardzo efektywne zarządzanie budżetem reklamowym. 

Ważne jest komu, kiedy i gdzie wyświetlasz reklamy! 

Każda branża rządzi się własnymi prawami. Każdy produkt sprzedaje się inaczej. Każdy klient jest inny. Jeden potrzebuje impulsu, by podjąć decyzję, inny zastanawia się tygodniami. Inaczej sprzedajesz kosmetyki, inaczej mieszkania. Jak zatem znaleźć odpowiedni sposób na dotarcie do tej właściwej osoby?
Odpowiedzią na to pytanie jest analiza procesu decyzyjnego i wybranie odpowiedniej kombinacji form kierowania reklam. Tych mamy do dyspozycji na prawdę sporo:

Ważne jest jakie wyświetlasz reklamy! Są branże, w których świetnie sprawdza się reklama wideo. Są użytkownicy, na których doskonale działa odpowiednio dopasowana reklama w wyszukiwarce. U innych, z kolei, do decyzji o zakupie przyczyniają się dyskretne banery reklamowe. Adwords daje nam możliwości skorzystania z licznych formatów reklamowych, do których należą m.in.:
- reklamy tekstowe w wyszukiwarce,
- reklamy z prezentacją produktu,
- banery reklamowe,
- filmy,
- reklamy e-mail,
- reklamy interaktywne,
- reklamy dynamiczne dopasowane do przeglądanych wcześniej treści.

Ważne są urządzenia, na których wyświetlasz reklamy! Auto odmówiło Ci posłuszeństwa. Co robisz? Chwytasz za telefon, włączasz wyszukiwarkę i szukasz pomocy drogowej. Zastanawiasz się nad budową domu? Pewnie interesują Cię wyraźne rzuty oraz dokładne wizualizacje projektów. Siadasz przed komputerem i przeglądasz jeden po drugim... 
Twoi klienci, w zależności od potrzeby, używają różnych urządzeń, a dzięki AdWords możesz do nich dotrzeć w każdej chwili. Kieruj swoje reklamy na:

Optymalizacja kluczem do sukcesu!

Mnóstwo kanałów, form kierowania, formatów reklamowych i urządzeń, na których mogą się wyświetlać. Ale co z tego? Tworząc kampanie możemy jedynie podpierać się własnym doświadczeniem, jednak nie zawsze, od razu trafiamy w 10. 
Kluczem do wykonania prawidłowej i zyskownej kampanii jest jej optymalizacja oraz regularne testowanie i szukanie nowych rozwiązań.
Opierając się na zebranych danych statystycznych, wyznaczając jasne, rzeczowe i mierzalne cele, stale przebudowujemy kampanie, zwiększając ich efektywność. Osiągamy konkretne i rzetelne wyniki.
Jesteśmy w tym na prawdę dobrzy! Już od 5 lat budżety realizowane dla naszych Klientów rosną minimum 100% rok do roku. Google, doceniając nasze wyniki, jako jedną z pierwszych agencji w Polsce, uhonorowało nas prestiżowym statusem PREMIER Google Partner.

UpBlue - agencja SEM